måndag 26 juli 2010

oj vad tiden går fort, nu är det måndag och snart är det augusti också. man hinner knappt med, och jag är väldigt dålig på att uppdatera här, det beror på att jag har varit igävle och det var lite oplanerat så därför hade vi ingen dator där. vi har iallafall börjat måla om i köket och jag tror att det kommer att bli riktigt fint när det är klart. vi har även köpt nya stolar och bord som vi ska sätta upp när vi har gjort klart i köket. annars rullar livet på väldigt bra. nu har jag och johannes bokat en hotellnatt i stockholm, en dag ska vi gå på grönan och en dag på stan, kommer bli så himmla mysigt. dessutom har jag spenderat alla dagar med johannes och det kan inte bli bättre. nu ska vi snart ut och åka inlines, tyvärr så har johannes svingat mig! men jag hör av mig sen ja, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade