måndag 28 juni 2010





en liten sammanfattning av dagarna

hejsan
har inte hunnit skriva på ett tag, men jag kan sammanfatta dagarna som att dom har varit väldigt bra. på midsommarafton så åkte jag och johannes till öregrund på dagen och åt jätte god mat och gick omkring lite. sen åkte vi hem och gjorde oss klara och åkte till sebastian och grillade, och tog sedan halv 11 bussen till tierp, var hos robin gunnarsson och det var riktigt trevligt sedan hamnade vi hos viktor eriksson. men de var inge speciellt kul så jag och johannes fick skjuts till lövsta, men sedan kommer vi på att vi har husnyckeln i bilen hos sebastian så johannes fick klättra upp på altantaket och bryta sig in genom mygg fönstret. och i lördags så fyllde jag år så var hemma hos mig först och fikade och sedan åkte vi till lövsta och grillade och sen kom sara och alexander över och vi drack och hade de otroligt roligt, sen gick vi iväg till lövsta dansen och där var de verkligen super tråkigt. så jag och johannes gick hem, sen kom även emelie sara och alex hem så satt vi och åt mackor och pratade till klockan var runt 3. i går så var vi nere vid lövsta badet och solade sen åkte jag och johannes in hit till gävle. och idag så har jag jobbat hela dagen så nu är jag helt slut och ska hoppa in i duschen och fika lite och hämta tvätten i torktummlaren sen går jag och lägger mig och väntar på att johannes ska komma hem från sin match. förövrigt så har jag och johannes vart tillsammans i 8 månader idag, känns så himmla rätt med honom, och jag älskar han jätte mycket, puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade