onsdag 30 juni 2010

godmorgon
sitter nu nere i pappas fika rum och väntar på att kaffet ska bli klart. ska fika lite sen ska vi slipa knivar till gräsklipparn och sen fortsätta klippa gräset tror ja. imorse vaknade jag av att johannes puttar på mig och säger "linn, vi måste gå upp nu" jag kollade på klockan och såg att den var 10 över 5 så de var bara på med kläderna och cykla iväg till tåget. nu på morgonen har vi till och med hunnit med att vattna blommor i skärplinge och karlholm. och igår så klippte vi gräs i skärplinge, så är hela min kropp full med pollen invändigt, så jag går och snorar och det kliar i halsen. ikväll ska jag och johannes åka hem till lövsta och sova där, så lär packa en hel massa, för vi hade tänkt att inte vara i gävle så mycket nu. men nu ska jag ta en kopp kaffe och en macka så kanske jag blir lite piggare, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade