torsdag 1 juli 2010

hej bloggen!
idag är det torsdag och snart är det helg, det ska bli så himmla skönt med lite ledighet eftersom att jag jobbar alla dagar i veckan, plus att jag går upp jätte tidigt. igår så åkte vi hem till lövsta, vi fick hem en säng så vi höll på att sätta upp den och bädda och allt så det tog oss en bra stund att göra det, så vi kom inte i säng förens vid 11 men somnade inte förens 12 för att johannes skulle hålla på krångla, tydligen så var allt obekvämt för honom så jag får ju lida för de, men tillsut somnade vi iallafall. jag vaknade i morse och var så sjukt trött, men somtur var så hämtade pappa mig här i lövsta, så åkte vi till skärplinge, jag rensade klart rabatten och sen åkte vi till karlholm och klippteoch trimmade, så bjöd pappa mig på pizza i karlholm, mycket gott. sen åkte vi till hållnäs, och jag var helt slut i benen så jag somnade i en fotölj i pappas arbetsrum i 1 timme. sen åkte vi hem och pappa skjutsade mig senare till johannes, vi åt jätte god mat som han hade gjort. nu ska vi fika och sedan gå och lägga oss, skriver imorn. puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade