måndag 5 juli 2010

godmorgon
jag är hemskt dålig på att skriva här, men jag akn säga att det har varit 4 jätte härliga dagar med trevliga människor. i fredags så jobbade jag först sen så åkte jag hem till johannes. på lördagen så åkte vi till berkinge, badade och solade i den heta värmen, hela nästan 35 grader varmt. sedan var vi hemma åt god mat och sen kom daniel och hämtade oss så åkte vi ner till fågelsundet till jespers sjöbod på fest, och det var verkligen hur kul som helst. träffade många trevliga männsikor, och speciellt lovisa som jag saknar jätte mycket, vi lär göra något snart! sen kom anders och hämtade oss så åkte vi hem, på söndagen så vaknade jag upp med världens huvudvärk och att det var super varmt i rummet, så ringer david och frågar om vi ville med till brämmen men vi sa nej, men senare så började jag må bättre så då åkte vi dit iallafall där var frida, lydia, pierre, jonas, joel, och några till. sen åkte vi hem till lövsta igen och klippte gräset hos johannes mormor och morfar och for sedan ner och badade. men nu ska jag kila, skriver mer ikväll och lägger in lite bilder sedan helgen. puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade