fredag 16 juli 2010

äntligen så har jag sommarlov igen. det var min sista dag idag på arbetet, så himmla skönt att slippa gå upp jätte tidigt och bara ta det lugnt nu. jag och johannes har bestämmt att vi ska åka till göteborg, när vet vi inte men dit ska vi iallafall. förhoppningsvis om 2 veckor. eftersom att jag knappt har haft någon tid att sitta vid datorn men nu har jag en liten gnutta tid. idag är det ju somsagt fredag och det innebär en myskväll tror jag med älskling. i helgen har vi inte planerat något alls, men det kan vara skönt att bara ta det lugnt också. dessa dagar har iallafall var mysiga, igår kom sara och alexander hit så badade dom och sen åkte vi hem till johannes igen och satt och pratade. lägger in lite bilder sedan dagarna nu, och snart kommer johannes hem också.tyvärr så vill inte grejen till att ladda upp bilder fungera så lägger in senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade