torsdag 15 juli 2010

dethär med att blogga går inget vidare. dessutom så är designen jätte ful och jag ska ta och ändra om den, lägga in massa bilder och sådant. men jag har ingen tid alls till det, jag jobbar på dagarna och är helt slut när jag kommer hem, äter och sover, så har dom flesta dagarna sätt ut hitills. men imorgon så får jag sommarlov och jävlar vad jag ska sola och bada då. ska även träffa brudarna från klassen som jag saknar väldigt mycket, tråkigt att vi knappt har setts på 1 månad. men det ska de bli ändring på. igår var jag och johannes in på sommarkväll, träffa på lite goda vänner där och även sanna och felix var där så vi tillbringade kvällen med dom, det var mysigt. sedan åkte vi hem till lövsta och sov där. men nu måste jag ut och jobba igen, en hel gungställning väntar på mig, den ska bli målad. men de är bara att kämpa.

peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade